کار گزین 3 نام ونام خانوادگی : مریم امینیان مدرک تحصیلی : فوق دیپلم مدیریت دولتی انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می گردند (پایان طرح خدمت، بازنشستگی، فوت) برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق اقدام در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز پرسنلی از طریق رایانه جهت ارائه به مقام مافوق شرکت در جلسات و کارگاه های آموزشی به منظور ارتقاء دانش و مهارتهای فردی ثبت فعالیتهای روزانه در دفتر گزارش، تهیه و تنظیم گزارش ماهیانه فعالیت ها جهت ارائه به مقام مافوق همکاری در امر آموزش، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی انجام امور مربوط به صدور گواهیهای انجام کار ماهیانه کارکنان، اضافه کار، کشیک ایام تعطیل و غیره کارکنان نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی . صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها . نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه نظارت بر امر آموزش کارکنان با همکاری مسئولین مربوطه نظارت بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات بر حسب مورد پاسخگویی به مکالمات تلفنی و مراجعین به صورت حضوری در مورد رفع مشکلات اداری کارکنان اقدام در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان صدور ابلاغ تعیین محل خدمت و اعلام تاریخ شروع بکار به مراجع ذیربط انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
|