کار گزین 3
نام ونام خانوادگی : مریم امینیان
مدرک تحصیلی : فوق دیپلم مدیریت دولتی
انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می گردند (پایان طرح خدمت، بازنشستگی، فوت)
برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر
تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق
اقدام در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز پرسنلی از طریق رایانه جهت ارائه به مقام مافوق
شرکت در جلسات و کارگاه های آموزشی به منظور ارتقاء دانش و مهارتهای فردی
ثبت فعالیتهای روزانه در دفتر گزارش، تهیه و تنظیم گزارش ماهیانه فعالیت ها جهت ارائه به مقام مافوق
همکاری در امر آموزش، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی
انجام امور مربوط به صدور گواهیهای انجام کار ماهیانه کارکنان، اضافه کار، کشیک ایام تعطیل و غیره کارکنان
نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی .
صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها .
نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه